Cruzar el Parc de la Ciutat de Tarragona a plena luz del día: 5 minutos sin dejar de mirar atrás

Cada mediodía, a eso de las tres de la tarde, me dispongo a cruzar el Parc de la Ciutat. Y, cada día, antes de adentrarme en el arenal, me planteó si ...
Comentarios
Una patrulla de 10 minuts a Peu n'hi hauria prou abans de tancar de manera efectiva .
salut
En cuanto a los perros y pipican, pasa igual en el parc del Francolí. Las calles Joan Baptista Plana y Pau Claris están que dan asco de meadas y caquitas de perro y tienen un pipican en la esquina de las dos calles
pero la realidad es que de la mano de sociolistos y indepes-sediciosos, Tarragona capital se ha convertido en una ciudad sucia, insegura, bacheada y sin ningún tipo de atractivo.
Las prioridades de todos los gobiernos municipales que ha tenido Tarragona capital en los últimos años han sido otras.
A las pruebas me remito, y pongo como ejemplo el polígono de Les Gavarres. Lugar sucio y descuidado como ningún otro.
En Tarragona se necesita urgentemente un Alcalde como el que tiene Badalona. Alguien que ponga coto a tanta suciedad e inseguridad a cambio de una contención y bajada de impuestos.
Ni estigmatitzar gossos o altres coses que a tu no t'agraden.
Si tens la sort de viure de difondre opinions, que no estiguin esbiaixades si us plau.
> Com bé dius, passes cada dia i mai t'ha passat res. No fa falta més sensacionalisme ni fake news.
> Ni estigmatitzar gossos o altres coses que a tu no t'agraden.
> Si tens la sort de viure de difondre opinions, que no estiguin esbiaixades si us plau.
> @ebadia dijo:
> Com bé dius, passes cada dia i mai t'ha passat res. No fa falta més sensacionalisme ni fake news.
> Si tens la sort de viure de difondre opinions, que no estiguin esbiaixades si us plau.
Et vull ampliar la meva opinió: sempre que passo per allà em sembla trencar amb la inhospitabilitat de la ciutat, un espai on tothom és una mica lliure i ningú molesta ningú.
No he vist mai cap confilcte que no sigui entre els propis grups que estan junts, i ja s'apanyaran, ja sigui gossos, pandilles o el que sigui. Viu i deixa viure.
Lo de los perritos, date una vuelta por los pipican y verás más meadas y cagadas dentro que fuera.
> > @ebadia dijo:
> > Com bé dius, passes cada dia i mai t'ha passat res. No fa falta més sensacionalisme ni fake news.
> > Ni estigmatitzar gossos o altres coses que a tu no t'agraden.
> > Si tens la sort de viure de difondre opinions, que no estiguin esbiaixades si us plau.
>
> Lo de los perritos, date una vuelta por los pipican y verás más meadas y cagadas dentro que fuera.
Estamos hablando de otra cosa, no hace falta dar la culpa de todo a los perros sinó a una parte de dueños que son unos guarros. De guarros hay dueños de perritos o que no tengan perrito.
I de fet, recordo un altre article seuon també em vaig sentir molt identificat, el q parlava de la impunitat dels partits de futbol a la plaça corsini, on jo mateix he vist pilotades a la cara d'una senyora gran o un altra vegada a un noi li van tirar el movil x terra, o a una taula els hi van tombar les begudes. En cap ocasió els pares de les criatures q juguen a futbol no van apareixer. Perque no es prohibeix jugar a pilota en aquella plaça? Doncs tampoc ho entenc.