Skip to content

Cruzar el Parc de la Ciutat de Tarragona a plena luz del día: 5 minutos sin dejar de mirar atrás

editado 30 de enero en General
imageCruzar el Parc de la Ciutat de Tarragona a plena luz del día: 5 minutos sin dejar de mirar atrás

Cada mediodía, a eso de las tres de la tarde, me dispongo a cruzar el Parc de la Ciutat. Y, cada día, antes de adentrarme en el arenal, me planteó si ...

Lee la historia completa aquí

«1

Comentarios

• Davant les recents millores en la il·luminació del nostre estimat parc municipal, creiem que ha arribat el moment millorar el seu tancament nocturn. Aquesta mesura no només protegirà les noves instal·lacions, sinó que també garantirà la seguretat i tranquil·litat del veïnat.
    Una patrulla de 10 minuts a Peu n'hi hauria prou abans de tancar de manera efectiva .
    salut
  • A mis hijos les recomiendo siempre que no pasen.

En cuanto a los perros y pipican, pasa igual en el parc del Francolí. Las calles Joan Baptista Plana y Pau Claris están que dan asco de meadas y caquitas de perro y tienen un pipican en la esquina de las dos calles
  • si solo fuera ese parque...

pero la realidad es que de la mano de sociolistos y indepes-sediciosos, Tarragona capital se ha convertido en una ciudad sucia, insegura, bacheada y sin ningún tipo de atractivo.

Las prioridades de todos los gobiernos municipales que ha tenido Tarragona capital en los últimos años han sido otras.

A las pruebas me remito, y pongo como ejemplo el polígono de Les Gavarres. Lugar sucio y descuidado como ningún otro.

En Tarragona se necesita urgentemente un Alcalde como el que tiene Badalona. Alguien que ponga coto a tanta suciedad e inseguridad a cambio de una contención y bajada de impuestos.
  • Prefiero no decir lo que pienso
  • No sabia que estaba tan abandonado
  • Com bé dius, passes cada dia i mai t'ha passat res. No fa falta més sensacionalisme ni fake news.
    Ni estigmatitzar gossos o altres coses que a tu no t'agraden.
    Si tens la sort de viure de difondre opinions, que no estiguin esbiaixades si us plau.
  • > @ebadia dijo:
    > Com bé dius, passes cada dia i mai t'ha passat res. No fa falta més sensacionalisme ni fake news.
    > Ni estigmatitzar gossos o altres coses que a tu no t'agraden.
    > Si tens la sort de viure de difondre opinions, que no estiguin esbiaixades si us plau.

> @ebadia dijo:
    > Com bé dius, passes cada dia i mai t'ha passat res. No fa falta més sensacionalisme ni fake news.
    > Si tens la sort de viure de difondre opinions, que no estiguin esbiaixades si us plau.

Et vull ampliar la meva opinió: sempre que passo per allà em sembla trencar amb la inhospitabilitat de la ciutat, un espai on tothom és una mica lliure i ningú molesta ningú.
    No he vist mai cap confilcte que no sigui entre els propis grups que estan junts, i ja s'apanyaran, ja sigui gossos, pandilles o el que sigui. Viu i deixa viure.
  • > @ebadia dijo:

Lo de los perritos, date una vuelta por los pipican y verás más meadas y cagadas dentro que fuera.
  • > @orutrango dijo:
    > > @ebadia dijo:
    > > Com bé dius, passes cada dia i mai t'ha passat res. No fa falta més sensacionalisme ni fake news.
    > > Ni estigmatitzar gossos o altres coses que a tu no t'agraden.
    > > Si tens la sort de viure de difondre opinions, que no estiguin esbiaixades si us plau.
    >
    > Lo de los perritos, date una vuelta por los pipican y verás más meadas y cagadas dentro que fuera.

Estamos hablando de otra cosa, no hace falta dar la culpa de todo a los perros sinó a una parte de dueños que son unos guarros. De guarros hay dueños de perritos o que no tengan perrito.
  • Soc un home de Tarragona de tota la vida. A mi nomes m'han atracat un cop a la vida, i ja tinc 43 anys, i precissament va ser al Parc de la Ciutat. Tinc sempre la mateixa sensació que explica la Carla al seu article, i no entenc peruque no hi ha mai patrulles alli.

I de fet, recordo un altre article seuon també em vaig sentir molt identificat, el q parlava de la impunitat dels partits de futbol a la plaça corsini, on jo mateix he vist pilotades a la cara d'una senyora gran o un altra vegada a un noi li van tirar el movil x terra, o a una taula els hi van tombar les begudes. En cap ocasió els pares de les criatures q juguen a futbol no van apareixer. Perque no es prohibeix jugar a pilota en aquella plaça? Doncs tampoc ho entenc.